Saturday 23 February 2008

KURSUS ONLINE DIBUKA SETIAP MASA

Banyak sekali kelebihan bila anda mengikuti kursus online. Jika dibandinkan dgn membaca buku atau ebook berkenaan KM. Biasanya ebook atau buku diajar secara teory dan praktikal tapi kita dibiarkan membuat latihan sendiri. Maksud saya tiada siapa pun yang membuat pemantauan perkembangan semasa kita.

Dikursus online yang saya anjurkan anda boleh menghubungi saya melalui email bila-bila masa saja jika ada sesuatu masalah atau perkara yang berkaitan yang anda sendiri tidak faham. Tanya apa saja. Saya sedia membantu seadanya...

Sebenarnya dengan mengikuti kursus online ini. Anda sendiri dapat tahu perkembangan semasa anda. Dan saya akan bagi bentuk latihan mudah mengikut peringkat perkembangan anda.

Dengan cara itu, anda akan mendapat manfaatnya nanti insyaAllah..

No comments: